|
Post by Lyonell on Apr 23, 2021 22:51:49 GMT
Tänne kommentoidaan muiden kirjoittamia tarinoita.
|
|
|
Post by Lyonell on May 20, 2021 10:26:31 GMT
Nykyään kommentoiti tapahtuu täällä, että heppojen kirjat pysyvät siisteinä Muutkin saavat antaa kommenttia ja pohdiskella yhdessä juonikuvioita. Huomattavasti mukavampaa? Secilialla menossa Tesoroon tutustuminen Cyrenen kanssa ja ritari tulee myöhemmin kuvioihin mukaan, kunhan Tesoro pääsee noviisiluokissa kisaamaan ja koulutus etenee
|
|
|
Post by Lady Secilia Fevre on May 21, 2021 23:33:32 GMT
Muuten hieman mietin et onko ritari pysynyt samana vai muuttuuko nekin kuviot Luin vanhoja tarinoita itkusilmässä, oli se Tuikku vaan niin mahtava. Todella outoa kirjoittaa uuden hevosen kanssa ja vielä orin. Huomasin et viljelin aika paljon Tuikkua Tesoronkin tarinaan *hups*
|
|
|
Post by Lyonell on May 22, 2021 8:59:19 GMT
Kuviot muuttuvat, sillä suurinosa jää pois Tuikku oli kaunis tamma, oli todella rankkaa karsia tamma pois Lady Topaz hieno aloitus ja tervetuloa mukaan! Siitä lähtee ensin hanttihommista kasvien tunnistukseen, ja siitä miten käyttää rohdoksina. Täytyy alkaa kirjoittaa ruttotohtorilla enemmän, yksi oma suosikkihahmo!
|
|
|
Post by Lady Topaz on May 22, 2021 10:26:08 GMT
Kiitos paljon <3 Hän on kyllä ihana hahmo!
|
|
|
Post by Lyonell on May 22, 2021 21:14:22 GMT
Lady Topaz ilta tarinoita pukkaa ja mukava tutustuminen Grullan kanssa! Loistavaa sujuvaa tekstiä, mukava lukea.
|
|
|
Post by Lyonell on May 27, 2021 10:22:01 GMT
Lady Topaz hieno tarina ja täytyy alkaa tehdä andravidakaksikolle sivuja Tarinasi on mukavaa luettavaa, sopivan mittaisia ja sisältävät paljon tapahtumia. Lady Karma ja Lady Secilia Fevre roolipeliä seuraan innolla!
|
|
|
Post by Lady Topaz on May 27, 2021 11:31:13 GMT
Kiitos tuhannesti! Oli mukavaa saatella hepat talleille Mulla meni tosin eilen tietokone rikki, joten kirjoitin tarinan puhelimella ja tuntuu että laatu kärsi osittain // Enkä vielä uskaltanut pistää sanoja Lyonellin suuhun haha!
|
|
|
Post by Lyonell on Jun 1, 2021 17:04:27 GMT
Taas oli loistavaa luettavaa ja hyvin tuotu Clefyddin maaginen olemus! Tykkään lukea, lisää vain! Täytyy alkaa laittamaan tarinoista roposian teidän kaappeihin, mutta pääosin rahat tulee turnajaisista.
|
|
|
Post by Lyonell on Jun 1, 2021 17:07:56 GMT
Samalla seuraan innokkasti roolipeliä Täytyy miettiä miten saa menemään, koska osa ritareista katoaa yms. Vai katoaako vai keksiikö jotain kirjoitettavaa häätö/uusi työ/ uuteen linnaan/kuolema. Ideoita Lady Karma ja Lady Secilia Fevre
|
|
|
Post by Lady Karma on Jun 2, 2021 7:38:57 GMT
Mun puolesta voit heittää vaan meneen suurimman osan, kun ei ne niin isossa osassa ollut muutenkaan. Ehkä muutaman ritarin vois jättää tyyliin nimellä ja lyhyellä esittelyllä (pari sanaa luonteesta ja ulkonäöstä). Haluaisin pitää ainakin Gawainin ja Lancelotin, mutta voin tehdä ne omiks NPC-hahmoiks myöskin joita saa sit muut käyttää halutessaan.
|
|
|
Post by Lyonell on Jun 2, 2021 9:25:58 GMT
Mäkin voin hoitaa nämä! Ne oli kuitenkin suht inspiroivia ja vanhoilla sivuilla ok esittelyt jo
|
|
|
Post by Lady Secilia Fevre on Jun 7, 2021 13:11:38 GMT
Apua Mitä sille Gawainille nyt tapahtuu, mä olin heittämässä sitä jo Deimoksen palvelukseen (koska sinne on niin helpoo lempata kaikki ylimääräiset) xD Ja sinne on myös niin helppo kadota tarvittaessa...
|
|
|
Post by Lyonell on Jun 7, 2021 16:13:45 GMT
Deimos lähti hahmona muualle (Arkalaan takaisin), mutta Gawain ja Lancelot jäivät
|
|
|
Post by Lyonell on Jun 20, 2021 7:04:25 GMT
Kiva tarina Lady Secilia Fevre Fiamettan ja muiden työhevosten saapumisesta! Iloseurata miten Fiamettan kanssa käy, sillä sen luonne on täysin oppipojan päätettävissä Että kirjoittelen luonnetta sen mukaan miten ritarit ja muut tutustuvat siihen. Sama olisi Soulin kanssa, että uskaltaako Nanook ja Lady Karma ottaa haasteen vastaan? Saattaa olla Daksuakin pahempi kaveri... Mutta täällä vielä infoa, että tarinoista saa kultaa ja hopeaa. Lisäilen liitä kaappeihin vai haluatteko, että täällä kerron monta tuli? Esimerkiksi + 10 kultaa tai + 20 hopeaa jne.
|
|
|
Post by Lady Karma on Jun 21, 2021 11:25:42 GMT
Musta tuntuu että Soul on Nanookin heiniä Ja mä tykkään et tiiän paljon oon saanut kolikoita, palkkio tuntuu enemmän ansaitulta kun summan kuulee, eikä vaan että laitoin kaappiin.
|
|
|
Post by Lady Secilia Fevre on Jun 25, 2021 15:24:18 GMT
Mun mielestä selkeyttää et kerrot täällä, mä ainankin innostun enempi kirjtotaa kun näkee konkreettisesti. Vai pitäiskö kaappeihin laittaa "palkkalista" vähän niinkuin irl tulee tilinauha. Eli tarinan päivämäärä (tai maksupäivä, jos useampi tarina kerralla kuitattu) tai tarinan otsikko ja siihen perään palkka. Musta tuntuis vähän randompilta jos rahapussukka vaan kerryttää itseään ihan muina pussukkoina
|
|
|
Post by Lyonell on Jun 25, 2021 19:22:10 GMT
Ehkä parempi, että täällä kommentoinin yhteydessä kerron paljon kolikoita tulee Samalla lisään ne, ettei oppipoikien tarvitse miettiä onko laitettu vai ei.
|
|
|
Post by Lyonell on Jun 26, 2021 12:46:04 GMT
Secilialta mukavaa tarinointia ja ei kuolaimettomista olisi Fiamettalle pahasta kokeilla? Tesorolle tekee hyvää päästä torin vilskeeseen, että tottuu erilaiseen myllytykseen + 20 kultaa
|
|
|
Post by Lyonell on Jun 26, 2021 12:48:02 GMT
Aivan, kun kisoissa sijoittuu ja saa palkintoja sekä rahaa, niin niiden lisäämisen vastuu oppipojalla Mie laittelen näistä tarinoista
|
|
|
Post by Lady Topaz on Jun 29, 2021 21:18:29 GMT
Vitsit toi "Kuolleen koura" tarina oli ihan huippu ja mielenkiintonen! Siis Topaziakin käytetty täydellisesti <3
|
|
|
Post by Lyonell on Jun 29, 2021 21:30:45 GMT
Ihanaa <3 ja kiitos palautteesta, näitä on kiva saada niin tietää et käyttäny hahmoa oikein
|
|